Nowa seria kart marki Palit | PGA!!

Dziś krótko, bo czasu niestety mi brak. Dlatego news. ;)

Palit przychodzi do nas z nową serią kart graficznych GeForce GT630 z 1 lub 2 GB pamięci DDR3 oraz całkowicie pasywnym chłodzeniem.


Więcej informacji znajdziecie na poniższych zdjęciach :)



_________________________________________________________________

POZNAŃ GAME ARENA

Wybieracie się na tegoroczne PGA? Będzie mi miło Was tam spotkać. :) Dla przypomnienia, to już w ten weekend (teren Międzynarodowych Targów Poznańskich)! Ja z pewnością będę we wszystkie trzy dni, natomiast na 100% w sobotę będę cały dzień. Spodziewajcie się jakiejś fotorelacji na blogu.

Z pewnością będzie dużo możliwości testowania różnych sprzętów, np. firmy Natec Genesis (mysz dla graczy GX88, klawiatura RX88 itd.) oraz wiele, wiele więcej. Jestem ciekaw jak będzie w tym roku. :)

Do zobaczenia! (Mam nadzieję) ;)
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz