Nokia Lumia 520 - moja opinia.


Cześć moi drodzy!
Dziś o moim smartfonie, czyli Nokii Lumii 520. Ten film pojawił się na moim kanale YT już jakiś czas temu. Wrzucam w ramach przypomnienia, bo uważam, że telefon jest na prawdę warty uwagi.

Wiecie, że ja telefonu potrzebuję głównie do podstawowych zastosowań. Ale bardzo ważnym elementem jest też dla mnie Internet w telefonie. Przydaje mi się to i w pracy, i w życiu prywatnym.

W skrócie o samym telefonie:
Ekran dotykowy o przekątnej 4". Działa po prostu rewelacyjnie, jedyne co mnie irytuje, to jego błyszcząca powierzchnia. Na szczęście nawet w słoneczne dni da się na nim coś zobaczyć.
Sam telefon jest dość duży, ale nie ZA duży. Mieści się w kieszeni (nawet w etui), nie jest zbyt ciężki i nie "ściąga" nam spodni z tyłka. ;)
System jaki tu znajdziemy to WindowsPhone8. Działa bez zarzutu, nie wiesza się i ma bardzo dużo darmowych aplikacji do ściągnięcia.

Co tu dużo mówić, po prostu zapraszam do obejrzenia mojej gadaniny (bo recenzją bym tego nie nazwał) o Lumii 520. ;)
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz