Moje ulubione aplikacje na Windows Phone 8

Cześć moi drodzy! :) Dzisiaj chciałem Wam trochę opowiedzieć o aplikacjach na Windows Phone 8, z których dużo korzystam i które uważam za bardzo przydatne/pomocne. Tak więc nie przedłużając - zapraszam!

Gdy budzę się bladym świtem, to nie raz nawet nie chce mi się wyglądać za okno. ;) Więc aby wiedzieć, czy już pora na czapkę i czy na spacerze z Marleyem przyda mi się parasol, to korzystam z Weather View. Dzięki tej darmowej aplikacji od Mobwerk AB z pogodą jestem na bieżąco. Na wyświetlaczu są informacje dotyczące pogody (słonecznie, deszczowo itp.) i temperatury. Prędkość wiatru można sprawdzić przechodząc do widoku szczegółowego.




W wolniejsze weekendowe popołudnia lubimy czasem z rodzinką obejrzeć jakiś fajny film. I tu z pomocą przychodzi Program TV WP.PL. :) Aplikacja jest bardzo czytelna. Poza podstawowymi informacjami o emitowanych programach, jest również wersja "rozszerzona" - czyli szczegółowe opisy (lubię wiedzieć co oglądam ;)). Lista emisji jest ustawiona tak, że wyświetlane są programy aktualnie emitowane wraz z osią czasu. Można ją jednak spersonalizować, by ulubione kanały mieć zawsze "pod ręką".





Niestety baterie w smarfonach (i nie tylko) nie "trzymają" już tak długo, jak np. baterie w starodawnych, niezniszczalnych Nokiach. Lubię więc mieć podgląd na to, w jakim tempie się moja bateria rozładuje. I tu z pomocą przyszedł mi program BateriaPro+. Dzięki niemu widzę jaki jest stan naładowania, szacowany czas pracy oraz aktualne zużycie baterii w procentach.



Wiecie, że dla mnie Internet jest bardzo ważny. Jest to po części narzędzie pracy, ale nie tylko. ;) Więc teraz słów parę o aplikacjach z tym związanych:
YouTube - Galaxy Studio. Ta aplikacja jest odpowiednikiem mobilnej wersji YT. Nie jest "niezbędna", ale lubię z niej korzystać. Działa poprawnie, filmy się nie przycinają.




Facebook. Cóż o nim napisać? Program działa OK, nie ma reklam... Wszystko jest czytelne. Można pisać posty, publikować zdjęcia, odbierać/pisać wiadomości. Standard.



Allegro. Lubię korzystać z tej aplikacji. Jest bardzo funkcjonalna i intuicyjna w obsłudze.



BZ WBK. (Oczywiście dla posiadaczy rachunku w tym banku. Jeśli macie konta w innych bankach, to sprawdźcie, ale z pewnością też będą odpowiedniki tej aplikacji). Dzięki temu programowi mogę wykonać większość operacji na koncie i kontrolować saldo rachunku. Aplikacja ta posiada również opcję "Znajdź", która nie raz jest na prawdę zbawienna! Nie wszędzie da się zapłacić kartą, a ta opcja wyszukuje wszystkie najbliższe bankomaty (nie tylko BZ WBK).


SkyDrive. Chyba moja ulubiona aplikacja. :) Dzięki niej mogę przechowywać pliki we własnej chmurze. Jest to bardzo przydatna rzecz. Dlaczego - chyba nie muszę mówić. Mam dostęp do ważnych plików gdziekolwiek jestem i z czegokolwiek bym nie korzystał (komputer, smartfon).


To na razie tyle, jak pojawią się jakieś nowe aplikacje, które polubię, to na pewno się tym z Wami podzielę. Hej!
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz