Room Tour - nowy pokój nagrań i pracy

 Zgodnie z obietnicą, zapraszam Was dzisiaj na mały room tour  - miejsca, w którym obecnie i przez najbliższy czas będą powstawały dla Was filmy i teksty na bloga.


(Kliknij aby powiększyć) 

Pomieszczenie, jak niektórzy wcześniej zauważyli, to ten sam pokój, w jakim zacząłem nagrywać dla Was filmy na pierwszym kanale. Jest niewielki i mało ustawny. Jego długość to około 6m, a szerokość 2,5. Z jednej strony są drzwi, a po przeciwnej spore okno. Niestety mała odległość między "pełnymi" ścianami trochę mnie ogranicza, bo ciężko tam dobrze ustawić sprzęt do nagrywania tak, żeby było ładne jednolite tło.

Z prawej strony od wejścia jest spora szafa, w której poza ubraniami są pudełka ze sprzętem i po sprzęcie jaki obecnie testuję, testowałem, czy będzie testowany.

(Kliknij aby powiększyć) 

Z drugiej strony są tylko puste kartony do pakowania sprzętu, który odsyłam do producentów już po testach.

(Kliknij aby powiększyć) 

Na wprost szafy gromadzę większe pudła - jak kartony od obudów, czy urządzeń wielofunkcyjnych. Część z nich spełnia zaszczytną rolę podstawek pod komputer i sprzęt testowany. :)

(Kliknij aby powiększyć) 

Na komodzie z lewej strony jest moje obecne stanowisko do testów. Jest tu monitor Benq model GW2760S, o który pytaliście ostatnio w kilku filmach


oraz klawiatura Zalman ZM-K500, obecnie cały czas najtańsza mechaniczna klawiatura na rynku


Myszka to Ozone Neon - korzystam z niej zarówno przy platformie testowej, jak i w drugim komputerze do pracy. Cała platforma prezentuje się obecnie następująco:

CPU AMD FX-8370E - ceny klik
Chłodzenie Phanteks PH-TC14S - ceny klik
Płyta główna ASRock 990FX Killer - ceny klik
Grafika Gigabyte GTX960 (produkt w testach) - ceny klik
Zasilacz FSP Hexa+ 400 (produkt w testach) - cena klik
Obudowa Bitfenix Neos - cena klik

(Kliknij aby powiększyć) 

Na komodzie widzicie jeszcze moje stare głośniki Edirol MA15D oraz testowana kamera IP Sricam. Szczegółów na razie nie zdradzam, bo będzie osobny film z prezentacją tej kamery.

(Kliknij aby powiększyć) 

Na komodzie, jak i na parapecie gromadzę sprzęt, który obecnie mam w naprawie lub testach, a w samej komodzie mam dodatkowo trochę chemii serwisowej, lutownicę, trzecią rękę itd. 

(Kliknij aby powiększyć) 
(Kliknij aby powiększyć) 

W przyszłości mam zamiar wygospodarować osobne miejsca na część serwisową z osobnym stołem, przygotowanym na stałe do pracy w serwisie. A w szafkach, jak w szafkach - dokumenty, płyty itd. itp.

Osobną część stanowi półeczka ze starymi laptopami na części oraz modemem, routerem i dwoma dyskami podpiętymi do routera. Modem mam od kablówki (Inea), a router to bardzo dobra konstrukcja TP-Link Archer C7.


(Kliknij aby powiększyć) 

Moje stanowisko pracy jest po prawej stronie okna. Dwie klawiatury i dwie myszki to dla mnie podstawa. Najczęściej są tam też dwa monitory chyba, że akurat jest posprzątane i przygotowane do jakiegoś testu (jak w tym przypadku).

(Kliknij aby powiększyć) 

(Kliknij aby powiększyć) 

Na dole widzicie dwa komputery. W Colossusie moja maszyna do pracy i grania (o ile czas pozwala), a po lewej w M40 komputer typowo serwisowy z Linuksem.

Obok szafy znajduje się stanowisko do testów urządzeń wielofunkcyjnych oraz moje prywatne urządzenie.

(Kliknij aby powiększyć) 

W testach OKI MB562 (urządzenie jeszcze w wersji BETA)
oraz mój OKI MB451W

Plany

W planach jest przede wszystkim zakup dodatkowego oświetlenia (albo druga parasolka, albo dwa softboxy), namiotu bezcieniowego, automatycznego stołu obrotowego. Chcę również doposażyć serwis w drugą lutownicę, oscyloskop, programator SPI itd., oraz przygotować osobne stanowisko z drugim stołem, gdzie na stałe będzie część "serwisowa". Nie śpieszy mi się z tym, bo zdecydowaną większość napraw wykonuję w terenie, ale rozszerzyć ofertę zawsze można. :)
Dodatkowo do końca roku będzie testbench z platformą Intela oraz kilka dodatkowych urządzeń do przeprowadzania testów. Wszystko to podwaliny do osobnej strony, o której mówię w filmie z prezentacji mojego pokoju do pracy:




SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentarze: